syre


Ska jag vara ärlig nu så har jag suttit i mer än en timme nu inne på youtube och försökt hitta en låt som passar in till hur mycket jag älskar dig, men jag har inte hittat en enda låt...för det är inte tillräckligt mycket kärlek i dom. Hanna?min kärlek till dig är obeskrivlig. Du är min ängel ifrån ovan!
Det var som du skrev, vi är inte som natt och dag utan vi är natt och dag tillsammans.. När det är vi två då är det ingen som kan stoppa oss. Har jag dig så behöver jag ingenting annat, jag behöver verkligen ingenting annat! För jag vet att vad som än händer, så kommer du ändå stanna kvar i slutänden och torka mina tårar när jag mår dåligt. Det kommer alltid vara du som får mig att bra igen, och skratta.
Du är luften jag andas in, jag klarar mig inte utan dig längre..du är fast i mitt hjärta och du kommer aldrig försvinna därifrån.
Jag behöver någon som leder mig i det rätta spåret,någon som jag vet att jag alltid kan ringa och prata med, någon som hjälper mig när jag faller, någon som får mig att le på mina värsta dagar, någon som jag kan lita på och dela allting med. Jag behöver DIG, jag begär inget annat...Bara jag har dig.
Jag älskar dig, min Hanna Josefin Larsson.

Kommentarer
Postat av: hanna

finner inga ord älskling! du är verkligen det nästa som finns! ordlös,det är vad jag är.men en sak vet jag,det är att jag älskar dig och jag alltid kommer ha dig vid min sida,min halva.

jag älskar dig bästavän!

2011-02-13 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback