.

Saker som har irriterad mig idag:
Att jag var tvungen att gå upp klockan sju. Idag var det kallt ute. Vi slutade inte förrän halv fyra. Jag har sjukt ont i mina fötter. Glömde mitt lypsyl hemma,fick leva utan det en hel skoldag. Jag vill inte vara ihop med min förkylning längre men den vägrar att lämna mig. Idag insåg jag att jag kan leva utan min mobil i skolan.

Saker som har gjort mig glad idag:
Att vi inte fick någon läxa alls idag. Farmor ringde nyss och berättade att vi inte ska till Tunisien (inställd resa!) så istället blir det Rhodos, funkar utmärkt. Jag har fått näsdukar av min mamma. Idag ska jag äta tacos.
Idag..har jag blivit en bättre och gladare människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback