As we grow up we learn more and more about responsibility


Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Fredrika och Lykke.
2. Vad hette din första kärlek? William,
3. Vilken var din favorit rätt? Har ingen aning, säkert hamburgare eller något.
4. Vilken var din favorit färg? Rosa (oh gosh)
5. Vart bodde du? Trelleborg, like always.
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Ingen aning, förmodligen mina husdjur eller min födelsedag.
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag och William gjorde slut......
8. Ville du bli när du blev stor? Jobba i affär haha, värsta drömyrket ju!!!
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Jag var sånt barn som satt och åt gurka och drack vatten på helgerna..


Nu
1. Vad heter din bästa vän? Saris.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Fredrik hette den senaste.. men ja..
3. Vilken är din favorit rätt? Är allätare.. nej vem försöker jag lura. Är sjukt kräsen. Men vet inte.. kinamat och thailänskmat är gott!
4. Vilken är din favorit färg? mörkblå!!
5. Vart bor du? Trelleborg, like always.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? När man kan bevisa motsatsen för dom som inte tror på en!
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? När man förväntat sig så mycket av andra människor- men man lär ju sig av sina misstag.. Lärdom: lita inte på andra.
8. Vad vill du bli? Socionom eller något i den stilen.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Ehm.. allätare här också.. nej men bubbliz, LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback