what are words i you don't realy mean them when you say them

Ebbar ingde och väckte mig idag, så härligt att höra hennes röst! De hade haft fint väder i några dagar nu, men det skulle bli dåligt igen i slutet på veckan och de kanske kommer hem en dag tidigare än planerat. Ebba trodde det, så det får vi hoppas! Känns som att Ebba blir fattig efter detta samtalet, det kostar 4kr/min och vi pratade i lite mer än 35min. Räkna ut själva hur mycket det blir!
Idag är det min födelsedag, känns helt konstigt att ens bästavän inte är hemma på min födelsedag, men denna gången får det gå! Vet om att jag kommer få massor av fint av henne när hon kommer hem! Idag ska jag ut och äta med min pappa och syster för att fira lite, annars har jag spendeart min födelsedag själv. Förutom pappa väckte mig kl sju innan han stack till jobb och så fick jag mina presenter. Nu blev det lite långt, men ni fick veta lite om hur Ebba har det, som hon sa själv: Har det förvånansvärt bra (av olika anledningar trodde hon att det inte skulle bli så roligt, men nu har hon det!)
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback