Tomorrow doesn't matter when you're moving your feet



Haha orkar inte att min röv ser helt hängig ut bara för mina shorts är för stora. Idag har jag iallfall varit på kusten och fotat som en galning. Så himla längesen jag ens saknade att fota, kameran har stått på hyllan för länge. Blev superduper glad också när jag såg att Hanna skrev att Ebba kommer hem om 4 dagar (3 nu blir det väl?) Då kommer jag äntligen inte känna mig efterbliven längre! Känns helt tomt utan mina och Ebbas samtal. Nu blir det säkerligen någon dålig film och sen ska jag sova (ska försöka att gå och lägga mig innan 4)... hehe.

BTW, såg att någon hade kommenterat på "Mini-me" och undrat hur lång jag och Ebba var, och då hade någon gjort en typ "svarskommentar" till den personen. Tänkte bara säga att du är awesome.

Erika

Kommentarer
Postat av: caroline

apfin tröja ju! Var är den ifrån? :)

2011-08-05 @ 04:38:16
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, tacktack ;)

hahah läser ebbas blogg hela tiden därför jag typ vet allt,

har du någon blogg hade varit awesome! ;)

2011-08-05 @ 12:20:17
Postat av: Henrik Lindmark

vad har du för höjd på det där youtube klippet? alltså så att bilden far bort?

2011-08-09 @ 07:52:37
URL: http://henriklindmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback