Till finaste Stephanie Simic.

Den dagen vi träffades första gången, då vi båda kollade på när våra systrar spelade fotbollscup.. inte visste jag att den dagen var en början på en sån jävla lång vänskap, en odödlig vänskap. Vi har haft våra fighter igenom dessa tiderna, men vi klara av dom? Du och jag klarade av StephanieochEbba-världskriget!! Och efter den dagen kan jag stolt berätta för alla hur mycket du betyder för mig! Letar man efter en ärlig,rolig,galen,underbar och en tjej som inte är som någon annan (verkligen ingen annan). Då har man hittat adressen till dig vännen!! Det är sjukt hur lycklig jag är när jag är med dig, sjuukt. Du vet vad man tänker och vad man vill, är jag ledsen så är du inte ledsen med mig..nej, för du..du drar mig nerifrån botten ända upp istället!! Du har ett hjärta av guld älskling, och jag ser upp till dig så jävla mycket. Du är den starkaste jag känner. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Stephanie älskar Ebba säääärmkt

Asså, du är guldvärld.Vet du hur mycket du betyder för mig? Allt vi har gjort tillsammans är galet.

Du är helt underbar och allt vi gör är så jävla bäst. Vi har växt ifrån allt bråk och allt sånt skit vi gjorde,alla bråk och tjaffs, vi har växt ifrån det skitet och lever våra liv tillsammans med glädje. Det är så jävla skönt att vara med dig. Du betyder så sjukt mycket för mig och vi ska aldrig bråka igen, aldrig. Vi ska leva med varandra och det ska bara bli bättre och bättre. Du är verkligen awesome och jag älskar dig, så jävla mycket.

Tack för allt du har gjort för mig, allt. Jag är ingenting utan dig. Jag äslkar dig, så jävla mycket!

2011-08-17 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback