Svar på frågestunden:

Vilken är din favoritklädesbutik?
- Jag måste nog säga att H&M och bikbok är Ebbas favorit affärer (vi brukar inte shoppa tillsammans direkt eftersom vi mest... sover och äter när vi umgås haha).

Har du ridit?
- Hon har säkerligen ridit en häst någong gång på ett tivoli osv. Men hon har aldrig ridit som en sport, vilket jag har.

Hur lång är du?
- Hon är 1,58 cm över jordklotet

Är du en sån som är besatt av tv spel?
- Hahahaha nej det är hon inte

Är du oskuld?
- Den här frågan fick jag dock inte svara på, men visste att ni skulle nappa på att det stod "Oskuld?" på bilden, I'm such a smartass sometimes! Och frågan är väl om Ebba är oskuld? Inte jag? Eller? Läs inlägget.

Vad har du för kamera?

- Hon har en Nikon D40.

Det äckligaste du vet? (matväg då alltså)
- PRICKIGKORV!!! Värsta som finns enligt Ebba

Färgar du ditt hår?
- Hon har slingat, färgat håret brunt, färgat tillbaka till blond x 2, nu ska hon bara låta Italien bleka det.

Är du nöjd med ditt utseende om inte vad hade du velat ändra?

- Vet att Ebba hatar sina lår. Vilket jag verkligen inte fattar.

Vad är du mest nöjd med , med din kropp?

- Om jag skulle gissa tror jag att hon är mest nöjd med sina pattar och mage.

Hur sminkar du dig? Alltså vad använder du för smink?
- Finns inga ord för hur mycket jag stör mig på att du skriver "dig" och "du" det är inte Ebba som svarar. Damp. På vintern använder hon: foundation där det behövs, mascara x 2, bronzepuder! På sommaren: Mascara och kanske concealer där det behövs.

Hur stylar ditt hår?
- HON (!!!) använder plattång.

Snyggaste skorna i sommar?
- Gissar på att det är gamla sköna converse som gäller för Ebba!

Hur har du klippt dig? (så som du har nu , alltså är det mycket upp klippt eller bara topparna osv.)
-

är ditt bajs löst eller hårt?
- Det varierar. Ja, vi har en fucked up vänskap.

har du haft diareé?

- Haha Ebba kommer älska dom här bajs frågorna. Hon har en fetisch för bajs.


oskuld? om inte, vem förlora hon den till?
- Visste att ni skulle nappa, men tyvärr så är detta en av frågorna hon sagt att jag inte ska svara på.

bra självförtroende?
- Hon bra självkänsla, vet hon är värd osv. och ganska bra självförtroende måste jag säga själv! Men ärligt kolla på henne, så snygg hon är. Vem skulle inte ha bra självförtroende?

bästa egenskap?
- Lojal, snäll, störd (precis som jag) och bara helt underbar.

lite frågor till dig erika om de går bra?
- Självklart! Bring it on.

hur tycker du själv att du är som person?
- Empatisk, snäll, omtänksam, bitchig då och då, realistisk, humoristisk och störd.

hur lång är du?

- Senaste gången jag kolla var jag 1,67cm men har nog växt någon centimeter här och där.

har du någon sjukdom?
- Yes.

berätta lite om din familj?
- Vill inte ens spendera tid på att skriva om min pappa så jag hoppar direkt till min mamma, hon är världens bästa. Precis som mig i sättet (hon kan dock ha lite omognare humor haha). Och jag känner att jag kan berätta allt till henne. Bästa mamma! Hon är väldigt lik Ulrika (Ebbas mamma) i sättet också. Kanske därför jag och Ebba är så lika? Och eftersom jag inte har syskon är det enda jag typ kan berätta.

har du varit kär?
- Yesbox!

favoritgodis?
- Är mer för chips.. men om jag måste välja en godissort så är det dom där bubblegum flaskorna som är rosa och blåa!

frågor angående ebba.
hur tycker du ebba är som person?

- Hon är en sjuk motherfucker, men jag älskar henne ändå. Hon är rolig, skrattar hela tiden och har oftast ett leende på läpparna. Hon är.. precis som mig. Vilket är svårt att riktigt förklara.

tycker du ebba är modemedveten?
- Det tycker jag faktist att hon är.



tror du ebba är nöjd med sitt liv?
- Jag vet att Ebba är nöjd med sitt liv, hon är en underbar familj och vänner. Saken är nog bara att hon hatar Trelleborg.

vad är de pinsammaste hon har varit med om?

- Hahahahaha kan jag inte ens skriva här.. (Ebba läs det här: in the bushes... HAHAHA)

har hon varit full?
- Tralalala.. I never kiss and tell.

har ebba blivit slickad? sugit?

- I know but you doon't...

Vem hade ebba sex med senast?

- Oskuld eller inte oskuld? Dagens fråga.

Tycker hon om någon just nu eller saknar någon speciell? :)
- Hon tycker om någon, ja. Fick henne nog dock på andra tankar medans hon var här. Men hoppas att det löser sig för lilla Ebba och att hon får sin prins charmig!

Röker hon?
- Nej.

Dricker hon?
- Ja, alla dricker? Man dör annars. Kallas uttorkning.

Vem har hon haft sex med?

- Läs ovanför.

Senaste förhällande?

- Hennes senaste förhållande var med Fredrik.

hur beter ni er tsm?
- Vi skrattar, mobbar varandra, snackar skit, stör oss på saker, och ibland bara vi inte säger någonting och bara är typ och bara njuter av varandras sällskap, I can go on forever.

lite frågor till ebba och lite till dig erika

- Okidoki.

eb: hur lång är du ?
- Ebba är 1,58cm

er: vilken är dín favoriträtt?

- Mina absoluta favorit rätter är lax med broccoli och tacos!

eb: Var skulle du vilja bo , om du inte fick välja de stället där du bor nu ?
- Ebba skulle nog vilja antingen bosätta sig någonstans i USA (gissar på New York?) eller hennes "andra hem" Bibione i Italien, där hon är nu. Men jag bara gissar!

er: favoritresmål?
- Eftersom jag och mamma är on our own har vi inte cash till att resa (om vi inte vill leva utan mat såklart). Men jag skulle älska att åka till Rom och london (och sådär ca 100 platser mer).

eb: hur gammal är du exakt?
- Ebba är 15 år och 45 dagar.

er: gillar du någon förtillfället?
- No señor.

eb: favoritfärg?
- Hon känns som en marinblå chey och typ.. pastellfärger. Och svart och vitt. Vet inte varför.

er: favoritlåt?
- Har ingen favorit låt. Men det finns dom jag aldrig tröttnar på t.ex U2 ft. Mary Blige - One och många till. Gillar typ all musik, kan gå från country till techno till hårdrock till typ.. Ulrik Munter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback