question/answer

Finns det en kärlek i ditt liv just nu? All min kärlek går till mina vänner, familj och släkt!
Hur känner du inför att börja nian? Ångest! Mest pga. att välja gymnasie, är inte ens orolig för nationella..än.
Nämn din lyckligaste del i ditt liv? Min lyckligaste del i mitt liv lever jag precis just nu. Har allt jag behöver.
Tränar du något? Inte ett skit, om det räknas med trappor jag går i, kanske är ute och rullar med Hannibanni ibland.
vem är din/dina bästavän/ner? Min bästavän är Hanna, men jag har aldrig haft bättre vänner än gänget jag har nu så dom är mina bästa vänner!
vem litar du mest på? Stephanie och Hanna.
har du kul med dom du är med nu? Jag har så jävla galet roligt, dom gör mig sinnessjukt lycklig!
ångrar du ngt i ditt liv? Det finns saker jag ångrar i livet ja, det finns situationer jag har kunnat göra annorlunda som jag inte såg just då utan nu i efterhand (sen finns det större saker jag ångrar som jag inte tar upp här)
favorit artist? Jag har ingen direkt favorit artist faktiskt, det är nog isåfall Veronica Maggio!
favorit färg? Mörkblå!! Fast till inredning gillar jag mest vitt,silver och babyrosa..men allt annat är mörkblått!!
favorit affär? H&M utan tvekan.
har du många nära vänner? Alltså.. ja, det har jag väl! Jag har många nära vänner som känner det riktiga jag, nära vänner som jag kan vara "sjuka ebba".. men det är inte alltid jag öppnar upp mig för mina nära vänner.
vem betyder sjukt mycket för dig? Personer/vänner som visar vad jag betyder för dom betyder jävligt mycket för mig också! Alla dom som visar kärlek betyder mycket för mig!
Vad tycker du om att göra på fritiden? Tillbringar all min tid med vänner så det är min favorit sysselsättning.
Vem umgås du helst med? Mina homies! (Steffi,Sara,Hanna,Oliver,Mirza och Erik!♥)
Hur går det med killarna nu? Jag är all alone, så jag mår prima!
var köper du helst dina kläder? På som sagt älskade H&M.
När har du som roligast? Denna frågestunden kommer handla om mina kära homies haha, återigen..mina homies!
Vad tycker du om Mirza? Galet bra kille!
Vad tycker du om Oliver? Galet bra kille!
Vad tycker du om Erik? Galet bra kille!
vad gör du om en vän sviker dig? I cry a river, build a bridge and moving the fuck on! (om det ens är värt att gråta över)
vad tycker du är viktigt hos en vän? Ärlighet, respekt.. man ska självklart också ha roligt och kunna lita på personen, snacka om allting..våga vara öppen!
förlåter du ofta dina vänner? Jag gjorde det innan, för minsta lilla..men nä, inte nu mera.
bryr du dig om skitsnack? Det beror på vad det är för skitsnack, har jag hört en person börja ett rykte om mig så är det synd om den personen..annars stänger jag mina öron för sånt..ingenting att lyssna på!
Är hanna bäst? Nä tyvärr älskling.
Visst älskar du mig mest i hela världen? Hela universum!
vem e du kär i ??? Mamma... inte den du tror!
tycker du att din mamma är söt??? världens sötaste.
tycker du att mamma är bäst?? Haha, nä mamma..du är inte bäst du iheller!
en person du hade velat träffa som du inte träffat innan? Det måste nog vara en tjej vid namnet Matilda Prütz Olsson.
sen en person som är väldigt vacker? Oj, vad svårt..
Jo, jag bara undrar om du vill byta ansikte med mig? Annars snor jag det medans du sover. Fast det får vi låtsas att du inte vet om.. Snygga jävel. Sara? TA DET! BARA TA DET! på ett vilkor, att jag får ditt vännen!
Hur tänker du inför gymnasieval? Jag tänker ta en bred linje så jag har möjlighet att välja vidare om jag ändrat mig efter gymnasiet.
Påverkas du av dina vänners gymnasieval? Inte ett dugg, det är min framtid..mitt drömyrke som blåser bort i vinden om jag påveras av mina vänners! Iförsig är mina vänner min framtid också, men.. inte när det gäller jobb och skola!
Hur tror du dina outfits i höst kommer se ut? Gud, är inte alls någon "mode" tjej.. men stickat älskar jag!!
Favorit mat? Mc donalds, haha..nä. Vet inte!
Favorit frukt? Ananas hihi.
Favorit godis? Ferrari bilar!!!
Trivs du i din klass? Jag otrivs inte men pallar inte bara med vissa (okej,nästan alla) människor!
Vem umgås du med i skolan? Anton, Lykke, Elliot och Bengan!
Vad är din sämsta egenskap och bästa egenskap? hatar att svara på sånthär så bad Stephanie.. Bästa: Att du alltid är dig själv och står för vad du tycker och tänker. Hur jävla bra du är. Sämsta: Ingenting.
hur ska en kille se ut i dina ögon? Gud så svårt.. Som min bästavän, jag ska kunna öppna mig vilken tid på dygnet det än är, vi ska kunna ha kul, han ska kunna bevisa att jag är hans! Närhet och återigen respekt!
tycker du det är viktigt med många vänner? Det är inte alls viktigt, det är inte mängden som räknas!
trivs du bra i ditt nya umgänge? Jag trivs som fisken i vattnet.
är ditt bajs löst eller hårt? Haha, gud.. kommer älska dessa bajsfrågorna! Det är olika min vän.
hur ofta bajsar du? Haha.. 1-3 gånger om dagen!
brukar ditt bajs lukta mycket? har du tips för att få bort lukten? När du är klar, spola direkt.. är du borta så låt dörren stå öppen så märker dom inte det när dom går in där sen! Bra va?haha.
hur mycket papper brukar du använda när du bajsar? Alltså.. vet inte?
vad tycker du om lambi pappret, är de mjukt för rövhålet? Vet inte ens om jag prövat lambi. (fattar inte att jag precis svarat på dessa frågorna haha)
Vem av dina kompisar..
..har fetaste stilen? Mirza!!
..har du kännt längst? Stephanie&Hanna!
..är mest partypingla? Sara får den äran haha!
..känner dig in och utantill? Stephanie.
..är du lyckligast med? ALLA.

Kommentarer
Postat av: stephanie

och du vet att vi alla älskar dig så jävla mycket.vi gänget är bästavänner det vet du redan!

JAG ÄLSKAR DIG, SÅ JÄVLA MYCKET! min fina prinsessa! <3

2011-08-26 @ 16:10:46
Postat av: bajsfrågaren

TACK FÖR DU SVARA PÅ MINA BAJSFRÅGOR HIHIHI <3

2011-08-26 @ 21:28:33
Postat av: ebba

blev förvånad över att du inte nämnt erika i detta inlägg, varför är det så?

2011-09-04 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback