I gonna save the world some day, somehow.



Snälla säg att det finns någon mer än jag som är rädd, rädd för att inte klara av skolan, rädd för att inte hitta sig själv medans man trampar på. För det är jag, och jag känner mig så in i helvetets ensam. När skolan drar sig inåt mot mina tankar så blir jag så illamående, och när betygen är i centrum för mina tankar (vilket förövrigt är väldigt vanligt) så får jag ett slag rakt i magen och kan inte andas. Mina ögon blir liksom sprängda med tårar som om jag höll på att förlora min familj lika snabbt som sanden glider ur ens händer. Jag vill ha en fet jävla näve med självförtroende och självkänsla här och nu. Vill inte vara svag, vill inte vara rädd, vill bara lyckas.

(Detta va inget jag la ner tid och själ på, utan..ja jag bara skrev helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: felicia

gaalet hur fin du är!

2011-08-13 @ 13:18:50
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback