-

Just nu tänker jag på att jag aldrig mer ska noppra mina ögonbryn när jag är trött.
När jag vaknar på morgonen är jag alltid så jävla förbannad
Min mobiltelefon är just nu på laddning.
Imorgon kommer jag träffa hanna förmodligen, är det fint väder så tvingar jag med henne ut på en springtur.
Ikväll skall jag fira mormors födelsedag här hemma med en del släktingar, fede fest.
När jag bakar blir det alltid kladdkaka (eftersom det är det enda jag kan göra)
Sist jag grät har jag ingen aning om varför, kommer inte ens ihåg.
Kärlek är något man upplever varje dag.
I somras var jag ..vänta?vilken sommar?
Jag pratar aldrig när jag äter.
Jag lyssnar på människor och musik?
Jag är sämst på att klara av mina krav på mig själv.
Jag är bäst på att vara awesome.
Den bästa känslan är när den man tycker om extra mycket ligger intill.
Jag är rädd för framtiden.
När jag lagar mat blir det överkokt,bränt eller oätbart.
Jag blir störd folk som smaskar, hade kunnat slå in pannbenet på den som sitter och gör det framför en. Så nu har jag varnat er. Watch out bitches.
Jag brukar få komplimanger på facebook haha.
Jag glömmer aldrig lyckan som uppstod när mina föräldrar berättade att vi skulle till Italien (nu ska jag bara orka vänta ett år till)
Jag vill vara äckligt lycklig att man inte kan sluta le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback