regn över malmö


Ledsen och smått ful tjej eftersom det regnar

Kanalen, här stod vi, mitt i regnet

Ijda när det pissade ner!

Fint hår man får efter regnet.

Allt för att få se en 3D film....fast det värsta är att jag börjar gilla justin bieber efter denna filmen! hemskt.

Vi satt inne på biografen i mer än en timme, mest tidsfördriv (och regnet!)

behöver jag kommentera?

samma fråga...behöver jag kommentera? 3D glasögon is tha shit!

Malmö by night

Är nyss hemkommen ifrån Malmö då som sagt, som jag spenderat hela dagen med Ijda. Hur mysigt som helst även om vi hellre hade haft soligt väder så man kunnat sätta sig utanför ett café.
Nu ska jag slå in paket eftersom den som har störst plats i mitt hjärta nämligen fyller år imorgon!

Kommentarer
Postat av: ronja

var filmen bra? :D

2011-04-07 @ 07:31:12
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback