london, dag 3


Hände inte alls mycket denna dagen, vi hade gudstjänst på morgonen utanför hotellet sen drog vi till flyget slitna som få...

Båda Hanna och jag kände en stor skuld över att vi inte köpt något alls till våra familjer så vi rusa in i en affär och köpte något åt vars en familjemedlem..hih.

Haha två flygrädda killar...tufft!

the one and only, stiffeman! Vår konfaledare.

Det var min London-resa..hade gärna stannat ett x antal dagar till och sett dubbelt upp men jag är mer än nöjd med denna resan! Bättre hade det inte kunnat bli. Och London, åh. Tänker inte ens gå in på att försöka förklara hur underbar den staden är, för det går bara inte. Ni har sett bilder på mina dagar där, det blir min beskrivning!
En sak är jag säker på, jag ska tillbaka.
Tack till alla som jag tillbringa min tid där, guldvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback