london, dag 1


I bussen påväg till kastrup

sötnosarna Madde&Hanna på Kastrup.

The biggest of the biggest!

riktigt taggade

vår flygmat haha! (den lilla jädra pepsin kostade 20 spänn, 20!!!)

Framme i London

Utanför tunnelbanan!

vi vänta på burger king

sen fick vi det.. (Ida, Camilla, Ida, Hanna och Hanna)

underground

I tunnelbanan påväg till hotellet. Adam på bilden!

fin utsikt! (måste också bara säga att den snubben fick ett fint uttryck av mig första gången han såg mig!)

Sen var det bara till att åka vidare ut på Londons gator.

Överlycklig Ebba i London, great!

piccadilly circus

haha en typisk bild på oss..

sötnosar

jag och Hanna blev överlyckliga över att se dessa! skojar inte.

som sagt...överlyckliga!!

tuffingen

vi hittade en London-affär

Hanna hittade en sjukt fin tröja där med!

Efter det traskade vi vidare..man möter dubbeldäckare överallt!

Jag gjorde verkligen allt för att denna killen skulle skratta...han rörde inte ett ansiktsuttryck! Hur ska man ta det..att man är allmänt tråkig eller att han är riktigt skicklig på det han gör? Sikket jobb han har!

Big ben fick vi se!

Vi åkte London Eye..helt sjukt! Kollar man på byggnaden bakom London Eye ser man att den är dubbelt så stor..så förtstår ni nog i princip! (jag trodde man kunde sitta fyra i en bur...man kunde va ca.20 pers!)

On the top! Floden Themsen ser ni också.

Big Ben on the evening/night!

Vi åt nattamaud på pizza hut, rätt slitna but still..happy!

Tunnelbanan som tog oss hem till hotellet för att sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback