jag heter ebba fredrika bengtsson

min största fobi är prickigkorv, låter helt insane men det är verkligen sant! Spindlar är bättre än prickigkorv.. kan inte röra på ett paket med prickigkorv i, kan inte ta en skinkbit om prickigkorv ligger bredvid eftersom då har prickigkorvlukten gått över på skinkbiten. Jag klöks,ryser och mår illa när jag känner lukten! Haha..skit töntigt men så är det.

jag tål inte människor som bara vill få allas uppmärksamhet i stort sett hela tiden. Såna människor som man kan lista ut genom att bara kolla på hur dom beter sig. Fake är rätt ord för såna människor, vad är felet med att vara sig själv liksom?

Jag är en bajsnarkoman
, jag gör det tre gånger om dagen..händer det inte tre gånger om dagen får jag ångest och mår inte bra! Har till och med satta tider till då jag ska göra det (på morgonen när jag vaknar, efter skolan och innan jag går och lägger mig!) Skäms inte alls för att prata om mina dagliga behov haha. Det kan ni fråga vem som helst i min omgivning... Men fattar verkligen inte att jag skrev detta i min blogg, kommer ångra det när jag klickar spara&publicera.

När folk har lärt känna mig kan de se mig som en pojkflicka,
mest för att jag är som Anton.."Du är som Anton, fast i tjejform..typ!" Vi är som tvillingar på sättet, faktiskt.
Btw, vi har till och med en speciell bajstoa på skolan! Går någon på den, är dom dödens.

Jag har nog världens fetaste släkt, no joke! På mammas sida är vi miljontals.. har runt 63 nästkusiner eller något sånt. Om jag och mamma är på stan t.ex kan mamma helt plötsligt bara: ebba? ser du hon där framme som går där till vänster?..det är din nästkusin! Man bara, jaha..men va trevligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback