-

Jag hoppas få leva i: min dröm
Mitt drömhem är: i USA
Vitt tycker jag är: ljust och fint.
Tomten borde: visa att han tycker att jag är snäll oftare.
Jag önskar att jag var mer: utåtriktad.
Nästa gång jag klär ut mig vill jag vara: en grönsak, mest för att jag är så nyttig...
Mitt bröllop ska vara: hemligt!
En fredagskväll ska innehålla: en mysig soffkväll med en fin vän till sällskap och massa godis& film tittande.
Det tråkigaste som finns är: när man sitter i skolan, har matte och bara kollar rakt in i väggen för man inte klarar av talat i boken och att höja sin hand upp i luften är alldeles för jobbigt!
Vore jag en fisk så vore jag: som Doris i Hitta nemo
Att rösta är: (nu låtsats jag som att jag har glömt denna punkten, okej?)
Lego är: utspritt över hela min brors rum! (menar verkligen, hela!)
Jag skulle aldrig kunna: göra något grovt i en kyrka, kyrkor är faktiskt lite läskiga. känns som gud sitter och kollar på en....
När jag duschar tänker jag på: tänker inte överhuvudtaget, min ljuva stämma är för hög!
Till julklapp önskar jag mig: orka tänka på vinter redan.
Sola är: jävligt ansträngande.
Mitt mellannamn borde vara : precis så som det är!
Vore jag en musikgenre så vore jag nog: En lugn låt, mest för att då kan man vara lugn hela tiden. skönt ju!
Jag blir ivrig när: Jag tänker på Italien.
Snoriga människor gör mig: äcklad, bokstavligen.
Choklad skall: smaka äkta choklad, marabou!
När okända folk hejar så: blir jag alltid lika förvånad och ger dom en blick "vem fan är du?" och går sen vidare.
Jag skulle vilja prova på: att smaka sushi, bungy jump.
Tre måsten i mitt liv är: Familj, lycka, framgång.
Grisar borde: duscha!
I min fantasi sitter Obama: och kollar tv medans han får vad han vill serverat!
Svenskar är: riktigt jävla fega!
Jag gillar när det: är sol ute och inte blåser.
Mormödrar skall: vad är mormödrar?
Män borde lära sig: att dom inte är störst bäst och vackrast!
Jag ser inte vitsen med: handboll.. mål, springer till ena sidan, mål springer till den andra sidan, mål springer...
Får jag en Dinosaurie ska han heta: jag vill inte ha en dinosaurie.
Det bästa med kvinnor är: att vi är kvinnor.
Det romantiskaste jag vet är att: bli överraskad, menar  t.ex..komma hem till en utan att man vet om det, visa kärlek, hitta på något speciellt, ge fina komplimanger osv.
Jag kräver betalt om jag ska: göra något ansträngande.
Man borde uppfinna en: ikke-jobbig-träningscykel.
Det konstigaste jag gjort i veckan är: Vaknat 6 på morgonen för att jag är bajsig och bajsat i 40 min, inte suttit på toa i 40 minuter utan bokstavligen bajsat i 40 min. Ja, jag tog tiden!
Jag önskar att folk kunde: hållt sin trutt stängd någon gång. jävla kacklande, påsken är faktiskt över nu!
Smileys är: överskattat!
Sova bör göras: istället för att gå upp för att gå till skolan så tidigt.
När jag ser  "Mmmmm" tänker jag på: lite mer mmmmmm i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback