om du lämnade mig nu

här kommer lite typer av frågor jag hittat i kommentarfälten som jag nu svarar på då:

Vilken klass går du nu i?- Jag har nyss börjat 8an, galet läskigt.
Vad kostade din leopardkofta? - Den kostade 249 :- om jag minns rätt
Hur redigerar du dina bilder?- Programet jag använder för tillfälligt är Ps Elements 8.0 men hur jag redigerar kan jag tyvärr inte säga eftersom jag bara leker lite med färgor och allt möjligt så det är olika för varje gång.
Hur blev nagellacket?- Eftersom jag inte har så långa naglar så blev det inte så snyggt på mig (därför valde jag att inte visa bilder!) Men det är riktigt snyggt 'på rätt naglar' haha.
Vem är det på bilderna (inlägget: love)- (1) Jag och Ijda. (2) Jag och Ida. (3) Elliot och Bengan- världens härligaste grabbbbbar. (4) Jag och Stephanie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback