we're smiling but we're close to tears

 
Förlåt för den urusla uppdateringen denna helgen, har varit fullt upp (både med kameran och mig!). Har dock glömt min kamera hos Ijda så det enda jag har är kassa mobilbilder, som denna. Men imorgon eller på tisdag får ni bilder, är inte helt säker. Annars då? Har laddat ner en film jag senare ska kolla på, just nu går The script på repeat och jag njuter! Imorgon börjar skolan igen och det är inte direkt något man ser fram emot, men denna måndagen kommer bli bra, det vet jag.
Nu ska jag avsluta denna romanen, puss.

Och jag är ytterst tacksam för alla kommentarer jag fick för någon dag sen, ni skulle bara ana!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Hej !

Bli dagens blogg hos mig, bara till att kommentera att du är med så är du med och tävlar, lätt som en plätt!

Lycka till :)

2010-11-22 @ 17:15:55
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback