question/answers

Vad vill du bli när du är klar i skolan? åh, jag är inne i en sån period då jag inte vet alls..kommer bli något för kul som jag sen kan jobba extra med, medans jag går på högskola eller så väljer jag helt enkelt samhälle
Tränar du något? Nix, jag tränar ingenting för tillfället. Men jag och mamma funderar på att prova på afrikansk dans, hehe
Hur många seriösa förhållande har du haft? ( vet att vi är unga, men man kan ju ha haft det ändå..?) Jag har haft ett seriös förhållande innan som varade i ungefär lite mer än ett halvår. Nu har jag också ett förhållande som jag hoppas på är ett seriöst, det känns så iallafall.
Blondt eller brunt hår på dig? Vilket är din favorit? :) Jag vet faktiskt inte min favorit, blond är min naturliga men jag tycker det är snyggast med blond till sommaren och mörkt till vintern. Jag älskar båda men kommer nog hålla mig till blond.
vad föredrar du , tights eller jeans? Tights for win!
vad är din värsta mardröm? Att mitt liv ska gå åt skogen, eller faktiskt att en av mina föräldrar ska dö så min bror inte har något minne av dom...
Tre saker du avgudar? Mina vänner, röda korset och min mamma.
favoritbloggar ? Har ingen favorit direkt, kollar mest runt lite. Men Egoina är ju kärlek!
favvo frisyr? Strandlockar är så jävla snyggt (precis som Maria Montazami hehehe)
Gör daj mest glad och arg? Vad som gör mig glad är väl min omgivning och arg är all förbaskade läxa som bokstavligtalat tar över mitt liv..
hur länge har du och fredrik varit ihop? I lite mer än en månad..
favorit färg? Mörkblå (marinblå?)
favorit blogg? Svar finns längre upp!
vem litar du på mest? Min mamma
har du bra självförtroende? Kan jag inte påstå, lite väl.
haft sex? min ensak
hur ofta träffar du fredrik? så ofta som vi kan, dvs. då inte hans fotboll,våra skolor och annat tar upp vår tid!
berätta om ert förhållande. vårt förhållande är väl precis som alla andras, fast ändå på vårt eget sett?
har du och oscar mårtensson/pysen varit tillsammans? :-) yepp...
vilket gymnasium tror du att du ska välja?Vet inte än, lutar åt samhälle. Men saker ändras och det är trots allt mer än ett år kvar tills jag ska välja.
trivs du på din skola du går på nu? Det är nog Sveriges skabbigaste skola (skämtar inte!) men jag kan inte säga att jag inte trivs.
vilket är ditt favorit klädesplagg? Tights <3333333333333
Favorittidningen? Läser mest Hänt Extra, haha!
jag retar mig på.....folk som kissar på toalettringen. haha ärligt! riktigt irriterande.
jag gillar.....min säng?(a)
min favoritfärg är.... mörkblå,letttt
om jag hade fått hade jag.... flyttat
min drömresa är....Jorden runt resa. Men ett sådant måste är New york!
Cola eller Fanta? Coca- Cola!
Choklad eller godis? Tål ju inte choklad så här måste jag nog säga godis
Puma eller adidas? Adidas- tröjorna.
Inter Sport eller Stadium? Dom har ju typ samma.....men Stadium (bara för vi inte har det i Trelleborg haha)
NRJ eller Rix FM? NRJ!!!!!!!!!!!!
Film eller tv? Film hehe
Malmö eller Stockholm? Stockholm, Malmö är ju värsta hb-stället (no offense)
Borta eller hemma? Borta!
Killar ska...
Ha mörkt eller ljust hår? Mörkt
Ha blåa,gröna eller bruna ögon? Spelar ingen roll, men bara för Fredrik har bruna säger jag det hihi.Bruna.
vara längre,kortare eller lika? Längre!!
ha snygg klädstil? Spelar inte så stor roll, men ingen sån mjukis-kille. Sin egen klädstil så är jag glad!
vara romantiska? Jaaaa
killar ska?... inte skämmas över sin tjej, visa sitt rätta jag både i kompisarnas umgänge och mitt och visa sina känslor!
Vad tycker dom Vänersborg? (HAHAHAHAHA du älskar mina frågor!) Haha, Vänersborg är väl typ...awesome. 
Vart skulle du med konfan nu igen? magad, LONDON!!!!!!!!!! Helt sinnessjukt, jag ska till London? Resa man vill åka- check! Kostar? 0 :-
Visst är jag awesome? Inte lika awesome som vänersborg.......fast jo okej.lite!
bästa sakerna att fotografera? Foton som beskriver minnen.
bästa minnet? åh kan inte peka ut ett minne, har fullt varje dag. (Dagens blir lätt Idol)
finaste personerna du träffat (personlighetsmässigt)? Min syster, hon älskar mig för att jag är jag och inget annat. (dock inte bara mig utan överhuvudtaget!) 
hur många är ni i din familj?5 personer och 1 dog (hund då inte dog som i dött)

Frågor jag fått utanför frågestunden:
Var har du köpt dina kilklackar, kan du visa en närbild? Jag har köpt dom på Skopunkten. Och visst kan jag visa en närbild, bara inte idag.
Är hon "Ijda" fjortis? nejnejnej, trött på folk som säger det till henne (till och med jag blir trött på det, tänk då för henne?) Att hon sminkar sig mycket är för att hon tycker det är snyggt, det är så hon vill ha det. Låt hon gå sin egen väg och ha det så då också. Slut på det snacket nu tack?
När får man se bilder på dig och Fredrik tillsammans? hehe, öh. ja. eh, när jag lyckas övertala honom att ta några? Men sen vill jag inte gå ut med det för mycket tills jag är säker på att han och jag är på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback