(lägg märke till höger hörn nere på bilden!haha)

 
Dagens humör: hyperaktiv,taggad,glad?allt i ett?
Dagens borde: Börja packa och framför allt, ta på mig. Eftersom mina tjejer kommer när som
Dagens frisyr: Nyduschat, lockigt...........
Dagens klädsel: känner mig som en värsta fashionista idag, leggings linne och en tjockiströja?hehe (sjukling ju)
Dagens planer: Åka hem till Ijda och bosätta mig där med henne och Ida, fixa lite till imorgon och senare krypa ner i mysig soffa och se Idol. Underbart!
Dagens materiella vill ha: Nya jeans...
Dagens längtan: Morgondagen
Dagens fundering: Erikas fundering för några dagar sen. Om det regnar och båten fylls med vatten, hur kommer det ut då?vi kom fram till att det borde finnas hål i båten så det åker ut. men hur smarta va vi?då kan man inte vara ute till havs med båten om där är hål i den?
Dagens beroende: Ida&Ijda, foshooo. (kanske inte dagens utan livets!)
Dagens tråkigaste: att vi inte hade gott bröd hemma.....
Dagens personer: Okej, för sista gången nurå. Ida&Ijda!
Dagens roliga: Allting, och nu menar jag. ALLTING! Att ligga nerbäddad i sängen i fyra dagar i sträck utan att träffa sina galna vänner, är inte ok. Jag är så jävla glad och hyper att jag skrattar åt...ja, exakt. Allting.

Kommentarer
Postat av: ERIKA AWESOME <3333333

men det funkar ju liksom inte :(

om man har hål i båten kommer det ju in vatten från vattnet, visualiserar du? BRA! och om man inte har det så drunkar man ju, himla konstiga båtar asså

2010-11-19 @ 17:01:40
Postat av: Oliviachronwall

olagligt fin, jag ska polisanmäla dig!!!

2010-11-19 @ 19:21:19
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Postat av: greta ;D

ebbbaaa?



de är inte OK! att du inte fick träffa oss :(<3

2010-11-24 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback