sjurödkallasäktakärlek


Bilden är tagen av Hannas blogg. Därför stor bomb över hennes huvud, hehe *ledsen gubbe*.

Jag älskar min klass, så jäkla underbar är den. Finns bara massor av kärlek runt hela. Jag menar kolla bara på denna bilden?även om det bara är ungefär halva klassen sprids det kärlek runt om. Att skrika allt vad man kan för att välkomna våren tillsammans, det är så jäkla härligt.
Utan ert stöd och er hjälp hade jag nog inte orkat av skolan. Det är ni som får mig att kämpa, och gå till skolan. För när jag vet att jag kommer träffa er, blir allt så tryggt på något sätt.

Sju röd (läs: blivande 8;er, kan fortfarande inte fatta det!!)
Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback