1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

- Jag är så jävla besatt av Delicato Chokladbollar, äter ungefär två om dagen (sjukt!!)
- Jag har börjat på fotboll.Igen!
- Jag började på fotboll när jag var 5-6 år, alltså har jag gått i mer än halva mitt liv.
- Jag är rätt kluven just nu. Ska jag färga mitt hår ljusbrunt eller blont?

Vänster brunt, höger blont.

- Jag älskar att sy.
- När jag ser på tv måste nivån vara på något tal som : 5 10 15 25 30 osv..
- Paris Hilton var min största idol innan.
- När jag har 'a bad hair day' övertygar jag mig själv att det ser ganska ok ut ingen märker det *hrm*. Ska jag vara ärlig, så ser det förjävligt ut!! (vilket jag kommer ihåg i efterhand)
- Mina betyg är ingenting att skryta om...
- .. För när jag får för mycket läxa, lägger jag allt åt sidan och totalt skiter i allting istället för att strukturera upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback