SIMPLE PLAN


Simple plan- i can wait forever, live in sweden (en av dom bästa låtarna.)
 
Simple plan- untitled, live in sweden.
 
Simple plan- your love is a lie, live in sweden

Simple plan-perfect, live in sweden (en av dom bästa låtarna.01:40 gåshud!!!)  

Simple plan- The girls are fucking hot (kallar vi den, dom gjorde den låten till oss svenskar haha.)

Okej, jag måste bara säga en sak! Nästa gång simple plan kommer till Sverige ska jag se dom. Hör du det mamma? och om dom inte kommer till Sverige kommer jag fan åka dit dom är för att höra dom!
Jag älskar simple plan, har gjort det nu i 5år. dom är bäst! jag menar lyssna bara på dessa jag laddat upp.


Kommentarer
Postat av: ijda.

det märks inte det minsta lilla att du gillar dom asså?!

LOVEYOU!

2010-03-05 @ 23:18:21
URL: http://photosbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback