MIN BLOGG! # TIPSEN

Okej, jag fick massor av tips redan idag (bra tecken) så därför tänkte jag motivera och ta åt mig av tipsen.

bilder, lägger jag inte in bilder ofta?hehe..
outfiiittts, jo det måste jag bli bättre på.men har så tråkiga kläder *ledsen gubbe*
tips, kan försöka klämma in det.
hiss&diss, bra tips. tackar för det!
& blogga typ flera gånger på en dag , typ 3 4, försöker blogga så ofta jag kan, och tyvärr blir det inte så ofta nu förtiden. Det är svårt att klämma in 3,4 gånger om dagen! Men som sagt, bloggar så ofta jag har tillfälle, skolan går faktiskt först!
Videoinlägg - visa ditt rum, hur ditt hus ser ut eller kanske bara prata? Visa mitt rum var en jäkligt bra ideé. Det hade jag kunnat göra. Huset är jag lite tveksam över, vet inte om jag tycket det är för personligt. Och videoinlägg när jag pratar?hmm.. att prata framför en webb/mobil är nog inte min grej.. Jag säger såhär. Jag ska jobba på det!låter det bra?
10 saker ni inte visste om mig, Hade jag kunnat göra då och då, jao.
låttips, Sånt gör jag redan, och det kommer jag hålla på med mera.
tips på bloggar, Bra tänkt. Tittar på en drös med bloggar men visst, kan jag skriva upp dom.
snygga kläder, det med. Vår&sommarkläder, mumma.
hade varit roligt om du vissat bilder du ritat kanske.. Ush sånt är inte min starka sida, men kan absolut visa några,kanske.Nej Ebba vad ger du dig in på?hehe. Nej men får se!
sen håller jag med henne klara ovanför mig.du kan väl fota ditt rum (i) jag tror jag ska göra det faktiskt, ni är grymmers.
du kan kanske lägga in foton från när du var liten :) det hade varit kul tycker jag!pussssis, Det hade jag också kunnat göra! Var beredda på en chock isåfall!
Vad jag har förstått har du en systemkamera? och då borde du vara intresserad av att fota (om jag inte är helt ute och cyklar) så varför inte lägga ut lite fotobilder du har tagit?av natur, människor.. allt?!:) Som pricken över iet. Jag är jätte intresserad av att fota. Så med glädje lägger jag in lite bilder jag har tagit. hehe puss på dej du!


Fyfarao vad mycket tips jag har, som jag kommer ta åt mig och jag kommer deffinitivt försöka blogga om detta ni tipsa om!! Tack så jätte mycket blir superduper glad. Kommer kanske t.om. upp något redan imorgon?är rätt sugen på det med mitt rum nu när det för en gångs skull är städat (?) Latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback