DONT TAKE ANYTHING FOR GRANTED


Det är jag det.

Trots att det stod i mitt horoskop att det skulle bli min lyckodag idag tror jag vinden hann vända till motsatsen. Jag vaknade upp med 39graders feber, enorm(!!!!) huvudvärk och halsont. Trots det tvinga jag min kropp att gå till skolan (vi hade ju prov så kände mig tvungen). Nu har jag vart hemma i en timme kanske, ska ta något att äta även fast jag inte alls är sugen på det, sen ska jag vila!

Och förresten, kommer ni ihåg att min cykel blev stulen?i d i o t e r. Men, min mamma ringde försäkringsbolaget och dom sa att vi fick en sprillans ny, gött. Så vi ska nog hämta den idag, hoppas hoppas =)


Kommentarer
Postat av: sara

sv: om,dom är bäst! :D

2010-03-03 @ 18:01:28
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback