I do not know where i should be. (förprg.)


Mina lår är extrema..

Detta hade jag på mig häromdagen, avklippta levisjeans och planet halv/t-shirt- JC och baslinne- VM.

Just nu befinner jag mig någonstans i Sverige, är nämligen på en resetur runt trakterna till Skåne med familjen.. Vi ska vara lite överallt och jag har förhoppningsvis hittat ett internetcafe så jag kan publicera detta inlägg som har leggat i utkast sen tisdags, då jag även var på Tosselilla med tre underbara vänner. Dom tre vännerna och Jerry (Pontus) heheh.

Jag är hemma på söndag igen och jag hoppas på en kamera full med bilder, right?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ebba älskling, jag saknar dig mega mkt !!!!!!<3

- kom hem !

2010-07-30 @ 20:43:25
Postat av: EE aka. ElgenErika

så snygg du är kvinna!!!!!

2010-08-01 @ 04:16:33
URL: http://yourmysunday.blogg.se/
Postat av: Lokesophia

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-05-20 @ 12:31:19
URL: http://lokesophia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback