SVAR;

har du nånsin varit full ? nix!
har du bra betyg ? Ja, eller. ganska bra för en sjunde klassare, tycker jag.
var handlar du mest ? Kläder och godis står nog inte otippat.
nån tanke på gymnasium ? Just nu satsar jag på att få betyg så jag kommer in på frisör eller it-media.
vad tänker du göra på nyår? jag tänkte sticka ut, men det blev inte som tänkt
vad jobbar dina föräldrar med?Mamma: vårdcentralen (sjukhus) Pappa: peab, platschef
berätta något om dina föräldrar som ingen vet?Min mamma har aldrig haft maginfluensa (?) Min pappa kommer från skurup!
vad äter du helst på morgonen? Ingenting alls!
din högsta dröm? Att se simple plan och bada med delfiner.
dröm resemål? världen runt, (New york, Tahiti, Thailand, vietnam, kreta, kanarie öarna, egypten)
händer nu på slutet av jullovet? kompisar tror jag!
okända bloggar du föredrar? www.photosbyerika.blogg.se , www.welensavannah.blogg.se , www.photosbyida.blogg.se
favoritfärg?svart, brun& babyrosa skulle jag tro.
vilket trivs du bäst i,blond eller brunett? brunett hehe.
trivs du i staden du bor i? usch nej.
vad tycker du om salt godis? föredrar sött!
vad är ditt favvvvo djur? delfiner och hundar
hur mår din fantastiskt söta hund?aw, bra!
Säg minst 2 pers som du saknar.. Nadia och Jacob!
Älskar du dina vänner? mer än något annat
Favorit färg?kolla några fråger längre upp
Vilka bloggar tittar du på? skirv namn tack. det är många, dom tre där uppe och lisa, flora, my, emmy, kaj.
Är du ovän med ngn du saknar? skriv namn tack. Nadia
Är Du Cool ? är jag cool?det vet jag inte.fråga mina vänner!
Har du djur? Yes, en underbar hund
Har du en bror eller syster? Jag har en storasyster och en lillebror (yes, stackars mig)

Min söta hund, 8veckor var han där!

brukar du skriva på dina händer? haha, ja!
har du något skriver nu?isåfall, vad? <3JP
om du är på en tråkig lektion,vad gör du då? ritar på händerna, leker med mobilen
favoritämnen i skolan? Svenska, Engelska och So (om det är samhälle)
vinter,vår,sommar,höst vad föredrar du? sommar,hata vinter! kyla usch.


Kommentarer
Postat av: ijda.

läser du min blogg sötis?<3

2010-01-01 @ 17:32:45
URL: http://photosbyida.blogg.se/
Postat av: ebba

ijda: varje dag älskling!:)

2010-01-01 @ 19:44:46
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback