I MADE IT

 

Min kameraladdare är på rymmen så medans jag springer runt i hela huset och letar efter den så får ni en taskig kamerabild sålänge..

JAG GJORDE DET. Nu är det gjort helt enkelt, jag har tagit hål i naveln. Inte själv på såklart, utan i en affär faktiskt som heter Mandala här i Trelleborg. Hon va jätte duktig tyckte jag.. Menmen jätte många säger att det ska göra ont att man svimmar och hela den historian men jag tyckte inte det kändes, eller kändes gjorde det men det gjorde absolut inte ont!
Men jag är så jävla stolt över den. haha! som en liten bebis eller något.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Va skoj, fint det blev!!:)

Postat av: Rebecca Sveberg.

Guda fint! :)

2010-02-10 @ 15:36:54
URL: http://raais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback