KALAS

 
 
 
 

(1) Födelsedags tårtan. (2) Födelsedagsgrisen och Pappa. (3) Grisen igen. (4) Abbe, Elias-kusin och Milton leker. (5) Jag och Venla-kusin.

Igår firade vi grisen, 16 år!! Vi kollade på filmer från barnsben och många andra filmer, bla. när hon får ett utbrott för att jag som är två år yngre kunde bre mina mackor men inte hon, haha.

Jag har inte så mycket bokat på lovet, ska träffa en vän Fredrika som jag inte träffat på ett år nu.. och sen ska jag nog också träffa Ida. På onsdag ska jag göra några ärende till mormor, sen är det inte så mycket mer.
Vad ska ni göra på lovet?

Kommentarer
Postat av: elin

fin bilder :D

jag ska inte göra så mkt ska någ bara slappa :D

men jag ska igallafall vara ute i snön, har aldrig sät så mkt snö :D hahaha

ha ett bra lov kram elin,

och jag gillar verkligen din blogg den är så intressant!:) ses

2010-02-22 @ 20:06:14
URL: http://elinsblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback