THIS IS MY LIFE, MY FRIEND.

 

EBBA...
ÄR:

en tjej som älskar att fota.
GER INTRYCK AV ATT VARA: blyg&lat!
KAN: spela fotboll, vara arg som ett bi&fota.
BLIR GLAD AV: att se one tree hill och ha trevligt umgänge.
HAR: Brunt hår och blåa ögon.
VILL HA: pengar till min new york resa&till shopping.
SKULLE VILJA: Resa världen runt och hjälpa utsatta barn.
TYCKER OM ATT: sova över med kompisar, men också att spendera helgen med familjen.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: fotografering.
BRYR MIG OM: människor.
TRIVS MED: mig själv och accepterar mig själv!
KÄNNER OBEHAG INFÖR: min väckarklocka på mobilen!
PLANERAR ATT: resa!
BOR: i trelleborg, längst ner i sverige. yep där befinner jag mig!
SKULLE VILJA BO: i new york eller italien.
KLÄR MIG GÄRNA I: min egen stil,men icke ofta jeans.
ÄTER GÄRNA: ingenting alls!
DRICKER GÄRNA: juice.
TRÄNAR: fotboll.!
TITTAR OFTA PÅ: one tree hill (för ofta)
LYSSNAR OFTA PÅ: RnB musik!
LÄSER: bloggar& bra böcker,tidningar och .. sms! hehe
PRENUMERERAR PÅ: en hög med bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback