going back

Dag9, min tro
Jag är med i Svenska kyrkan men ska jag va ärlig så tror jag inte på Gud överhuvudtaget, jag vet inte vad jag ska tro på. Big bang är en sak jag tror på har hänt, men efter det vet jag faktiskt inte. Jag tror att jorden har skapats på något sett men inte med hjälp av Gud. Och verkligen inte att man sitter och ber om hjälp t.ex så hjälper Gud en.Nej, det låter inte normalt i mina öron.
Dag10, Det här hade jag på mig idag
Det va i fredags, då hade jag svarta leggings, svart baslinne, en blommig 'jacka/kofta' över och en  av min älskade feta halsduk.
Dag11, Mina syskon
Jag börjar med min syster, Ida heter hon och blir 17år om två månader ungefär. Hon går på Söderslättsgymnasiet här i Trelleborg med inriktning Fotboll. När jag och Ida var små så bråkade vi varje dag, och nej inte så skrek lite på varandra utan vi bet,drog,knep och slog. Och då överdriver jag inte när jag säger varje dag!!! Men det gick över efter några år när vi både börja mogna och nu är hon så som en syster ska vara. Jag kan alltid med henne, hon hjälper mig alltid om jag ber om hjälp. Och hon visar att hon älskar mig, blir det bråk i familjen håller hon och jag alltid ihopa. Det är vi mot mamma,pappa och min lillebror.
Min lillebror alltså, Abbe. Han blir 5år på tisdag och går alltså på dagis nu men börjar i förskolan till sommar. Vad finns det mer att berätta om honom?han är den mest bortskämda ungen jag någonsin har träffat (och då skämtar jag verkligen inte!) men han är i den åldern då han är familjens clown, det är han som får oss att skratta för nu försöker han också bestämma och vara precis som pappa vilket är ......kul?
Dag12, i min handväska
Ska jag vara ärlig så är min skolväska den enda väskan jag använder. Förrutom om jag ska kanske till Malmö men då är det oftast pengar,nycklar,tampong,smink,parfym,min kalender,solglasögon (även på vintern,jao) och lite sånt. inget märkvärdigt. Ibland min kamera också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback