jag vet bara inte längre

jag har miljontals tankar och frågor i mitt huvud. jag orkar inte ta hand om dom längre, jag orkar inte mata ut dom och ta tag i dom, steg för steg.Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte, jag vet ingenting. Mitt hjärta säger en sak och min hjärna säger en annan.jag vill inte släppa taget om dig,jag förlorade dig en gång och det var inget jag vill gå igenom igen,jag va tom utan dig. Jag fick en chans tillbaka,du kom tillbaka till mig. Men sen har du också faktiskt fått ett par andra chanser, men det kanske inte var värt det nu i slutändan?fast,självklart.så vet jag inte...
Jag vet att jag lever en dröm med dig, men kanske ska borde det bara vara en dröm, för verklighet är inte samma sak, man förväntar sig så mycket av verkligheten..
jag har allt som gör mig hel jag har allt som jag vill ha, men ändå mår jag inte bra.
jag vet bara inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback