dag7, min bästavän

 
Jag har ingen speciell bästavän.Mina bästavänner är dom jag kan lita på och dom jag har roligt med, alltså dom som står mig närmast hjärtat.
Stephanie (på bilden!), hon är den jag alltid kan snacka med, som får mig på rätt spår, som alltid lyssnar, som bryr sig. Finns ingen som henne.
Ida&Ijda, det är dom som alltid får mig att skratta och vara glad. Vi har samma sjuka humor båda tre. Jag har också kännt båda två sen dagistiden.
Erika, är så jävla bra på alla möjliga vis, vi går igenom samma saker så därför snackar jag oftast med henne också när det händer saker. Du är grym hjärtat.
Sara, så jävla stort avstånd mellan oss men det är inget som stoppar oss. Vi snackar varje dag, vi finns alltid för varandra. Vi skrattar, har kul, pratar. Du har en sååå stor plats i mitt hjärta.
(jag vill nu inte att folk ska bli sura eller allmänt tråkiga och dryga pga. detta! självklart finns det fler personer som finns för mig men dessa personerna har alltid haft ett plats i mitt hjärta och kommer faktiskt alltid ha det!)

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dig!

2010-12-07 @ 19:54:58
URL: http://saraaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback