Dag27, mitt favoritställe.


Mitt favoritställe det är i Italien, Bibione. Min pappa har varit där sen han var liten och sen har vi också börjat åka dit där, jag har varit där sex gånger! Förra året var vi tyvärr inte där eftersom vi hade nergrävdpool så vi hade inte pengar till det, jag och min syster bokstavligttalat grät, vi grät!!! haha. Det är mitt andra hem, jag är så trygg där.Lycklig. Allt är helt perfekt, människorna man träffar är alltid trevliga och roliga, solen står alltid på, stranden är helt underbar och deras glass och pizza kan man ju bara inte klaga på. På kvällarna när man går runt i stan och bara kollar eller går till Luna Park (tivoli,bilden är därifrån.08) - Det är det man saknar mest! Eller allting faktiskt... och tro det eller ej, men någongång ska jag bo där.

(jag ber om ursäkt för uppdateringen men den kommer inte bli bättre än såhär eftersom jag ligger hemma och är magsjuk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback