dag2, min första kärlek

Min första kärlek, var ingen långvarig kärlek...men det var kärlek. Det var med en ett år yngre kille vid namnet Jacob som bor i Bunkeflo. Jag träffade honom genom min kompis Ijda, vi satt och gick igenom hennes bilder på datan och sen flög han upp där och jag tyckte såklart han såg bra ut. Dagen efter hade Ijda gett honom min msn så vi började snacka. Senare bestämde vi oss för att träffas och det gjorde vi, lite till och från ledde det till slut till kärlek och vi blev tillsammans. Jag blev kär på riktigt den gången. Vi var bara tillsammans i lite mer än en månad eftersom han inte var mogen nog för ett förhållande. Men ens första kärlek, är alltid sin första kärlek även om det var långvarigt/seriöst eller något annat.
Efter att det tog slut snackade vi inte mera, förräns nu. 2 år efteråt. Det tog hårt på mig när vi gjorde slut. Bokstavligt talat tog det 1 år för mig att få bort han ur mina tankar, att gå vidare.1år. Det är nog anledningen till att han är min första kärlek också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback