Dag17, mitt favoritminne. Dag18, min favoritfödelsedag


Jag har inget speciellt favoritminnen
faktiskt pga. att jag går igenom nya minnen nästan varje dag så jag kommer inte ihåg så många. En av mina favoritminnen är när jag kom hem en dag och mamma snackade rejält snack med farmor, jag och min syster som är nyfikna av oss och precis fått vars en telefon på våra rum sprang upp till vårt rum och tjuvlyssnade..man hör farmor snacka om att vi åker på söndag (detta var en tisdag, fråga mig inte varför jag kommer ihåg onödiga saker!) Men senare snackade mamma med oss och vi skulle faktiskt bli bjudna på en resa av farmor och farfar, till Mallorca!! Vi blev superglada...men det finaste minnet med hela denna resan är att jag lärde känna min bästavän, jag träffade min bästavän Erika där. Vi klickade direkt och har varit oskiljaktiga sen den dagen, och detta hände för ungefär 5-6 år sedan! Dock bor hon långt härifrån men vi träffas så ofta vi kan, vilket är huvudsaken.
Min favoritfödelsedag, vilken ska man välja? Det va nog när jag vaknade av min familj som sjöng för mig och jag fick såna små presenter, jag blev skitsur tills pappa höll för mina ögon och bärde mig....Till sist blev jag kastad och landade på en studsematta! Superglad blev jag, haha!

Kommentarer
Postat av: Erika

helt sjukt att jag träffade dig på mallorca i spanien, -05 fem snart sex år älskling och fler ska det blir. verkligen. <3

2010-12-18 @ 21:02:45
URL: http://yourmysunday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer ihåg, du berättade om din födelsedag till mig, och det var exakt så för 5 år sen med.

love u! <3

2010-12-19 @ 20:13:30
URL: http://hannajosefinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback