svar:

bråkar du ofta med dina vänner? Faktiskt inte, vi kan tjaffsa men inget märvärdigt.

är du ovän med ngn som du saknar? Japp det är jag!

sminkar du dig? Yes.

Vill du att din blogg ska bli känd? Mer än gärna!

Hur lång är du? 157,2 (kortis!)

vilken kamera har du? En underbar Nikon D40.

kan du göra fler outfitbilder, än på andra bloggen? Ska försöka! det är nämligen så att vi slutar rätt sent nu förtiden så när jag har hunnit hem har det redan blivit mörkt vid denna tiden. Och när jag slutar tidigt har jag träning, typiskt. men som sagt jag ska försöka. jaglovar.

Vilka bloggar läser du? Jag följer rätt många 'kända' så ni får mina bästavänners: Erika Ijda .

följder du några specifika tvserier & vilka rekomenderar du? Jag följde bara Top model faktiskt men nu är det slut så inga, slösar hellre min tid på datan då hehe. Jag rekomenderar Greys anatomy verkligen!

Vad kommer du mest skriva om på din blogg? Jag älskar att fota så detta är väl min tid att visa vad jag går för hehe.. alltså, kommer mest lägga in bilder på fotografi & lite mode kanske.



Är du oskuld? JA! Tanken av att ha sex vid 13-årstiden skrämmer mig!

Vad vill du blir när du blir stor? Frisör, Fotograf. Något inom mode!

Drömresa? Tahiti och Gran canariöarna.

Vad använder du för smink? Mascara, svart kajal och vit kajal. thats it!

Ditt fullständiga namn?
Ebba Fredrika Bengtsson!

Vart bor du? Trelleborg, skåne (Trelleborg ligger ca.3mil från Malmö)

Hur många är ni i familjen? 5+1 med hunden!

Har du syskon? Ja, isåfall berätta lite om dom. Jag har en lillebror, han är 4år och heter Abbe. Och sen har jag en storasyster som är 16 inom kort, hon heter Ida.

du är grymt duktig för att vara nybörjare, eller är du det förresten? Hehe.. faktiskt inte!

vart har du haft blogg förr? :) På devote: http://www.ebbbba.devote.se är min gamla!

Fin blogg! hur gammal är du?
Designen tackar jag Erika för. Jag är 13år, 96a alltså.

Vilken blogg var den första du hade?
Jag hade http://www.ebbbba.devote.se i mer än 1år sen byta jag hit!

Är det jättekul att blogga? Det är jättekul!

Kommentarer
Postat av: svh

Bli veckans blogg på min blogg. gå in på http://welensavannah.blogg.se/2009/november/vecknas-blogg.html för att komma direkt till inlägget och där förklara jag också vad du ska göra :)

2009-11-25 @ 16:43:49
URL: http://welensavannah.blogg.se/
Postat av: svh.

Tyvärr du kom inte med i veckansblogg denna gången. Men försök nästa vecka igen. Du får garanterat en plats i veckansblogg nästa vecka om du röstar på din favorit denna veckan. Du kan rösta på http://welensavannah.blogg.se/2009/november/dem-uttagna-i-veckans-blogg.html

2009-11-26 @ 00:08:50
URL: http://welensavannah.blogg.se/
Postat av: anonym

Vad tycker du är det bästa i ditt liv?

Vem betyder mest?

VEm saknar du? Säg Namn Tack.

Har du många vänner?

Vem betyder mest av dina vänner?

Har du någonsin bråkat, tjaffsat och ångrat dig?

2009-11-26 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback