We can burn brighter than the sun.



Då börjar vi väl så smått igen då, har faktiskt saknat det en del! Dem senaste veckorna har varit lite berg och dalbana, vissa dagar var väldigt bra medans andra var piss rent ut sagt.
Jag och Mattias hade en månad officiellt, det firade vi genom att bara ligga och mysa. Jag har varit på begravning. Jag har hunnit göra nationella i både svenska och no. Jag har avbokat min resa till malta, trist nog. Men nu till det allra bästa: Jag har beställt biljetter till min dröm, literally speaking.. Jag, Mattias och Johanna ska in till Köpenhamn för att se Simple plan!! Dock är det annat planerat och andra händelser som jag väljer att lägga utanför bloggen. Fast ni kommer få veta en superrolig sak... om ungefär tre månader haha! Bli inte för förväntansfulla nu, det är en superrolig sak för mig och inte för er hehe.

Helg nu då, så himla skönt. Är så skoltrött nu att jag bara suktar efter helg hela tiden, vill bort från alla människor/lärare/elever.. hela fula skolan. Vill börja gymnasie nu direkt.. Om jag ens kommer in - positiva jag!!!
Anyway, hade tänkt plocka undan lite nu eftersom jag inte har något bättre för mig, så är det gjort. Sen ska jag väl ta och äta och senare får jag förhoppningsvis skjuts till Johanna sen så spenderar jag min kväll med henne, mys osv. Imorgon ska jag träffa min pojke på dagen och sen på kvällen blir det strandbaden!! På söndag blir det väl som vanligt plugg, har för mig att min bror också spelar match. Kommer väl förmodligen träffa Mattias då också. Hoppas ni alla som fortfarande hängt kvar här (jag pratar som jag varit borta ett år), har en trevlig helg. Puss.

Såhär ser jag ut idag förresten *pil upp*

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då? :)

2012-03-16 @ 18:43:19
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: linn

skulle inte du till malta med sara? varför avbokade du den?

2012-03-16 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback