Utkast: Jan. 1, 2012



tvåtusentolv,tvåtusentolv,tvåtusentolv..
Det är nästan så jag måste sitta och övertala mig själv att det faktiskt är tvåtusentolv, har inte riktigt fattat än att ett år har gått så sjukt snabbt! När man kollar tillbaka till detta exakta datumet för ett år sedan så hade jag lite saker skrivet i min blogg som jag ville uppfylla, vilket var: smaka på sushi, höja mina betyg, vara lyckligare än 2010, se en neger naken (alltså haha, det är ett måste!) och tillslut våga göra något jag aldrig har gjort förr.
Jag har smakat på sushi, jag har höjt mina betyg rejält, jag har varit lyckligare än 2010, jag har inte sett en neger naken irl (det var tydligen inte ett måste) och jag har vågat göra något som jag inte gjort förr!
Kollar man tillbaka på mitt 2011 så har det ändå varit ganska bra, helt okej faktiskt. Jag har åkt till London med konfirmationen, jag har tagit konfirmationen, jag har fyllt 15 år, jag har åkt till Rhodos med pappas sida, jag har fått besöka mitt hemland Italien i två veckor, mina 5 bästa dagar av sommarlovet har jag spenderat hos Erika, jag har fått se bl.a Veronica Maggio (♥) på malmöfestivalen, jag har haft sjukt kul med min underbara klass, tog modet att klippa 25 cm av mitt hår. Och så kan jag hålla på i evigheter.

Under 2011 har jag både förlorat vänner men vunnit ett par helt underbara vänner som slår ut dom falska, big time. Så inte var det en förlust egentligen. Jag har helt enkelt lärt mig vem som står kvar när alla andra sviker. Och under 2011 har jag varit som mest säker på mig själv, jag har vuxit som person och jag har varit mindre sårad/ledsen. För trots allt så händer allting av en orsak, "Disappointments are just God's way of saying, "I've got something better in store for you". Och det tackar jag väldigt mycket över, för det gör att jag kan.. under mitt år 2012 inleda det med ett stort leende på läpparna, vara lycklig över att jag har dom bästa vännerna, min familj och honom.
2012, ska bli ett jävligt bra år.. så är det bara. Och det börjar, precis just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"se en neger naken?" jävlar tjejen, lite väl rasistiskt kanske?

2012-01-01 @ 19:40:18
Postat av: Erika

Till anonym: Hur är det rasistiskt? Menar du med att skriva "neger"? Dom kan säga svenne till oss osv. men vi kan inte säga neger? Vi menar ju inte ens något illa med det. Samma med negerboll, dom kan säga vitlök men vi kan inte säga negerboll?

2012-01-01 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback