we can make it if we try


Såhär blev då mitt hår. Blev som sagt supernöjd!! Ser faktiskt naturligt ut så jag klagar absolut inte.
Skriver fortfarande på stenåldersdatorn.. min är på lagning och är förmodligen inte hemma förrän efter Rhodos!
Lucky me. Livet rullar på och jag känner mig allmänt stressad, trodde inte jag kunde bli mer än vad jag var innan idag, tills jag fick all läxa jag ska göra under semestern...kul!
Förprg. lite inlägg för man vet aldrig när jag har tillgång till datan igen, hoppas ni har förståelse för min urusla bloggning


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg har du hampus skoltröja :O

2011-05-10 @ 19:12:07
Postat av: ebba

Vad fint det blev! fast du är väldigt fin i brunt också! puss <3

2011-05-11 @ 07:20:24
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback