'

Har du pojkvän/flickvän? - Nej!
Har du kramat någon 2011? - Ja.
Har du hatat någon 2011? - Hata är ett starkt ord (haha sebbe) Men, ja.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - Japp.
Är du kär nu? - Vet inte, it's complicated.
I vem? - Nä så långt ska vi inte gå
Kan du vissla? - Japp.
Har du en dildo? Nai.
Äger du mer än 10 par string? - Nej.
Äger du mer än 15 par string? - Nae
Äger du en mascara? - Ja.
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - usch nej.
Är du en fjortis? - Nej!
Är du emo? - Nej
Är du brat? - Nej
Gillar du vältränade killar? - Ja, men inga jävla bodybuilders eller biffar.
Gillar du nörd-killar som pluggar? - trodde inte man va nörd för att man plugga.

Gillar du tjejer? - Jag är så homo man bara kan bli.
Är du bisexuell? - Nä-
Har du över 10 bhar? onödigt ju.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja.
Kan du köra skoter? - Hur ska jag veta när jag aldrig provat?
Kan du leka apa? - hahaha.ingen aning.
Är du brunett? - been there, done that!
Är du blond? - Yes indeed.
Har du haft svart hår/har du just nu? - har funderat på det, men nej.
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - kan man spy om man gör det?... tänker aldrig försöka.

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - trosor bara haha (fortfarande pyjamas)
Har du runkat/pullat av någon? - mamma läs inte!!.... ja.
Vet du vad oral/anal sex är? - Ja!

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Alex
Vem skickade du sms till senast? - Alex
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem kramade du senast? Alexis som åker hem idaaag..
Vad drack du senast? - Har faktiskt inte druckit ett skit idag.
Vem var ditt senaste KK? - No one.
Är du allergisk mot någoting? - mjölkprotein allergisk..och prickigkorv, typ.
Är du sexmonster?- frågar man mina kompisar så ja, frågar man mig så nej hah.
Pinsamma frågor för dig nu? - Nä

Namn: Ebba
- Smeknamn: oftast ebba men ibland ebbsie
- Födelseplats: Trelleborg..............................
- Ögonfärg: Blå!
- Hårfärg: Blond
- Längd: 1.59 "lång"
- Skostorlek: 38-39
- Vikt: ...
- Höger- eller vänsterhänt: höger
- Skor som du bar idag: inga, hohoho
- Rädsla: fastna i trelleborg.
- Din första tanke när du vaknade imorse: vem har smsat

- När somnade du: två
- Pepsi eller Coca Cola: Coca cola!!!!
- McDonalds, Max eller Frasse: frasse? ... Mc donalds.
- Singel- eller dubbeldejt: Singel!
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: Tål inget av det? men choklad.
- Svär du: ibland.när jag är sur.
- Sjunger du: överallt.
- Duschar du varje dag: Varje dag eller varannan.
- Röker du: Nej.
- Tror du att du någonsin varit kär: Trodde jag var kär, men man blir blind i ett förhållande.
- Gillar du skolan: går inte i skolan, går i ett fängelse.
- Tror du på dej själv: Ja.
- Blir du åksjuk: blir åksjuk av att sitta på en gunga haha.
- Tycker du att du är hälsosam: idag har jag ätit godis till frukost... räkna ut själv.
- Gillar du åska: Mysigt ibland.
- Spelar du något instrument: har inte tålamod till sånt haha.


Har du under den senaste månad
en..
- Druckit alkohol: Nej!
- Gått på dejt: Nix.
- Shoppat: Japp-
- Ätit en hel ask müsli: Nä
- Ätit sushi: haha jaa!!!
- Stått på scen: uuurh, nej.
- Blivit dumpad: nix!
- Skejtat: haha, noo.
- Färgat håret: Nej!
- Stulit något: nä förfan.

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: skiter i ålder, bara det känns rätt.
- Namn på barn: Får jag tvillingar (som jag ska ha!) ska dom heta dante och svante. FATTA VAD COOLT.
- Ditt drömbröllop: Inget ni får veta.
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Lycklig
- Antal CD skivor du äger: vet inte!
- Antal tatueringar: zero.

- Antal gånger har du varit med i tidningen: Ingen aning, 3-4 gånger kanske.
- Antal saker du ångrar: Ångrar inte något, lär mig av misstagen istället.

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln?: Det händer.
- Gnälla: Ibland.
- Skrika: haha...every day.
- Sova: Ja.
- Ha ångest: inte nu när det är sommarlov. annars har jag alltid det över läxor.
- Skada dej själv med flit: Aldrig
- Vilja dö: Aldrig.
- Drömma mardrömmar: Den enda gången jag drömmer mardrömmar är när jag är sjuk, feber osv. skit konstigt?
- Drömma sexdrömmar: Haha.nej.
- Ta droger: ALDRIG
- Försöka vara annorlunda: Alla är likadana fast annorlunda på sitt eget sätt.
- Klä dig i svart: Händer
- Gå i skolan: SOMMARLOV <3
- Röka: Nej.
- Ljuga: Inte om allvarliga saker.
- Hata folk: Haha, dum fråga.
- Lita på folk: nej.

När..
- Åt du senast: runt 11.
- Läste du en bok senaste: Maj.
- Köpte du något senast: Igår
- Svor du senast: Ett inlägg ner.
- Sjöng du senast: 1 minut sen.
- Klagade du senast: igår.
- Är det sommarlov: NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Vem..
- Saknar du: Malin
- Vill du döda: *Ingen
- Rörde dej sist: vet inte.
- Vill du slå: tar jag inte upp här.
- Vill du kittla: haha
- Vill du prata med: Anotn
- Vill du vara som: Inte en jävel
- Sårade dej senast: tar jag heller inte upp här, för det är samma som "vill du slå" haha
- Vill du bli galet full med: ERIKA haha.

Har du..
- För många vänner: klarar mig med dom har, mycket fint.
- Förföljesemani: du sa vadå?
- Tvångstankar: Massa.
- Någon annan psysik sjukdom: Nej.
- Skadat någon: Ja.
- Färgat håret: Yes.
- Brutit några ben: Nä
- Gjort bort dig rejält: Varje dag.
- Bra självförtroende: Jobbar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback