he is l o v e


The picture,

Tillfällen då jag har älskat kärlek:
När han sagt: "Jag finns här för dig, och jag kommer alltid göra det, oavsett vad som händer".
När han lagt armarna om mig.
När jag fick min första kyss.
När jag frusit och han lagt sin jacka runt mina axlar.
När jag fick hans vantar och jacka under en fest när jag frös, jag nekade och sa att han skulle frysa "nejdå" sa han, men jag visste det. Eftersom det var nästan början av oktober.
När han sjöng en låt i mitt öra som beskrev min kärlek till honom när vi låg tättintill varandra.
När han dragit fingrarna genom mitt hår.
När vi gick omkring hand i hand utomhus tillsammans, samma dag som vi pratade för första gången.
När han strukit mig över ryggen.
När han smsade mig "hur mår du?" eftersom han var orolig över att jag inte mådde som jag skulle.
När jag vänt mig om för att titta på honom och jag märkt att han redan tittat på mig. Och ler.
När vi träffades på den utefesten för första gången och jag inte riktigt visste vad jag sa men bara slank ur mig "Du är såå fin. Lik Taylor Lautner också, visste du det?", och han sa " Du är fin du också, Ebba" och log mot mig.
När jag legat i hans famn och lyssnat till hans snabba hjärtslag.
När vi skrattat åt varandra, med varandra, för varandra.

Tillfällen då jag har hatat kärlek:
När han inte känner samma sak.nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du&din pojkvän på bilden?

snälla svara

2011-01-17 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback