jag är starkare än någonsin


Jag ser mig själv som en nyplanterad blomma. En blomma som behöver vatten för att överleva, solljus för att blomman ska bli allt starkare. Och så fort den har öppnat sina blad så ser den allt vacker omkring sig i världen.

Då jag ser mig själv som en nyplanterad blomma är när den behöver vatten lika mycket som jag behöver mina vänner och min familj för att klara av dagen. Solljus för att bli allt klarare och starkare i mig själv.. och när den öppnar sina blad, då växer lilla jag till en självsäker person. Och för första gången ser jag allt vackert omkring mig, då ser jag hela världen som ligger i mina händer.
Jag tror att.. då jag insåg att kärleken inte var någonting att ha, det var inte förrens då jag blev stark i mig själv!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback