it's christmas time.




Jag gillar inte julen överhuvudtaget, jag rent ut sagt hatar den! Man ska gå en hel månad och bara längta till julafton, när väl julafton kommer så sitter man där och försöker vara trevlig medans man sitter och äter en massa äcklig julmat (förrutom min mosters revbensspjäll som är det enda bra med maten!), sen pga. artigheten får man sitta och kolla på Fula Kalle Anka och alla andra tråkiga saker bara för att man ska göra det, och sen får man plågas lite mer i väntan på att få julklappar, när julklapparna väl ska fram får man sitta där och kolla på tomten tills han säger good jul ebba, och det är då man får alla kommentarer " KRAAAMA NU TOMTEN, GE TOMTEN EN KRAM EBBA. AAAW"- jag är 14 år, ok?jag ska fylla 15, 15!!!!!!! jag har kramat den jävla tomten för många gånger nu. Sen öppnar man dom jävla julklapparna på en minut, så har hela jävla månaden gott åt spilo för att man längtat efter en, en-minuts-lycka! Hur meningslöst? Bara ge mig julklapparna när jag vaknar, låt mig beställa en jävla pizza och köp godis åt mig så har jag något att göra medans jag sitter och kollar faktiskt en film som går att se.... jämfört med Kalle Anka då.
(jag vet att ni ville ha min hat över julen, så därför gjorde jag denna roman till er.snällt va?)
& Förresten, Ha en god jul alla :D

Kommentarer
Postat av: Oliviachronwall

ebba jag håller med dig :(((<3

2010-12-23 @ 19:03:38
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Postat av: hej, :D

är det okej om man lånar texten och ändrar lite ?

2010-12-23 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback