dag3, mina föräldrar

 
Jag bor med både mina föräldrar, Fredrik och Ulrika. Min mamma jobbar som sjuksköterska här i Trelleborg på Vårdcentralen och min pappa är Platschef på Peab i Lund.
Vad mer kan jag säga? Jag vet inte vem jag är lik utseendemässigt utan alla säger olika. Jag och mamma har samma humör så jag är mest lik min mamma på sättet och med min mamma kan jag prata med allt om, hon förstår alltid mig och vet när jag mår dåligt. Så mår jag dåligt finns hon alltid för mig. Men jag tror jag är pappas gullegris faktiskt.... eller nej förresten, vi har blivit lite mer mogna nu så nu kallar han mig för sin lilla prinssesa istället haha. Jag älskar båda mina föräldrar lika mycket, dom är bra på sina sätt. Mamma på att få mig att må bättre och pappa på att ge mig pengar. Haha nej skämt och sido. Ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback