Min sommar 2012

Som ni vet åkte jag till USA den 6 juni med min syster och kusin vilket var helt oförglömligt.
Dagen efter att jag kom hem från USA firades midsommar med mina fina vänner.
Vet inte riktigt när men någongång i slutet av juni kom bästa Alex ner och hälsade på (han i röd keps)
Jordgubbar i trädgården uppskattades väldigt mycket denna sommaren.
Åkte till Ven med hela familjen, har inte haft så roligt med min familj på väldigt väldigt länge.
Någon gång i juli hälsade jag på i Sjöbo hos dessa filurerna, sedan följde dom med mig hem till Trelleborg.
En vecka efter att filurerna stuckit så tog jag tåget upp till min bäääästis, levde lyckligt ett par dagar.
Badade en del när väl sommaren visade sig, bl.a på Dalby Stenbrott.
På Idas födelsedag den 30 juli åkte vi över till Danmark för att fira den, gick på tivolit osv. Super kul!!
Gick på kräftskiva och minglade runt haha.
Självklart ska jag få den vanliga turen att bli sjuk, denna gången fick jag det ca. 1-2 veckor innan skolan börja.
Haha mina grabbar det!! Och ida..
(Norlie&KKV) Var på Malmöfestivalen en gång detta året, helt okej!
Sist och det absolut bästa slutet man någonsin kan få på ett sommarlov: Min helt underbara kusin Harry kom till världen.. (Lizette du har mitt nummer om det behövs barnpassning haha).

Kommentarer
Postat av: ASANANNE

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA AH AH AH HA HAAAAHAHAHAHAHA VAFAN JÄVLA ÄCEKL BILD HAHAHA UUUEEEE LAV JO

2012-09-09 @ 11:07:58
Postat av: Lizette

Perfekt!! Alltid bra med en barnvakt Du är alltid välkommen hit och hälsa på gossen vi kan behöva lite sällskap av goa kusinen!! Kramar!!

2012-09-09 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback