But I thought this wouldn't hurt a lot, I guess not.



Min fredag var: skola, hem, fixa lite med abbe, körde och lämnade mormor osv. senare på kvällen drog jag ut och träffade Anton, Bengan, Elliot, Tobbe och Tim. Min lördag var att ligga och dra mig väldigt länge, sen drog jag ut och träffade Anton och Bengan.. det blev för mycket regn så jag drog hem igen efter en stund. Sen åkte jag och mamma ner för att handla mat och gottis till kvällen.. Sen vid nio drog jag ut och träffade samma som i fredags förutom Tim. Var hemma vid ett så det blev direkt till sängen.

Idag är det söndag och har faktiskt inte söndagsångest alls, är mer pepp på att göra något! Har försökt tvinga min syster till centersyd eller nova lund för shopping men tillslut sluta hon svara på mina sms så får se hur det blir med det. Skulle egentligen ut och fiska med Anton och dom andra men tror inte det är min grej riktigt haha... Hoppas ni haft en bra helg, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback