New york, seeee yah soon



Nu har jag tänkt lite såhär: Jag har varit så himla ytlig på min blogg på sista tiden, med ytlig menar jag att jag lagt in en eller två bilder för att visa vad som händer.. vilket inte ens är en fjärdedel av vad som hänt den senaste månaden ungefär, jag kom nyss hem ifrån usa till exempel, jag har slutat nian och ska börja gymnasie, jag har en hel sommar framför mig.
Ni som fortfarande kollar in på min blogg kan väl ställa lite frågor om vad som helst så svarar jag på det! Istället för att jag ska skriva en stor fakta text till er.. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du i USA? Hälsa på nån?

Var det precis som på film?

Vad ska du gå för linje?

Hur känndes det att sluta nian?



2012-06-23 @ 23:13:56
Postat av: Anonym

vad fick du hem för shopping, kan du fota och visa?

2012-06-24 @ 16:02:12
Postat av: dnje

Träffade du någon påg i Usa? :D

Var det kul att gå in i träd?

Var det "staden som aldrig sover"?

2012-06-26 @ 21:32:16
URL: http://jdierj.se
Postat av: din babe (absolut inte sanne)

varför e du så cool och så snygg?

och gillar du att rida?

gillar du glass i stora lass eller? XD

är du galen?`

vilken ställning gillar du mest?



PUSS Love your blog liksom <3333 bby XDDDD

2012-06-28 @ 16:33:57
Postat av: Anonym

vilken skola ska du gå?

2012-07-01 @ 17:33:32
Postat av: Anonym

vad har du för planer inför sommaren?

Kom du in på din linje?

Ska du mer utomlands detta året?

Har du sommarjobb?

Hur va det att sluta nian?

Var det inte tråkigt att missa den sista veckan?

2012-07-04 @ 12:26:49
Postat av: Anonym

hur många har du legat med?

vf tog det slut med mattias?

tränar du ofta?

är du nöjd med din kropp?

hur lång är du?

favoritfilm?

vad gillade du mest med usa? resp misnt?

2012-07-07 @ 05:05:58
Postat av: Anonym

Var detta din allra första utlandssemester utan dina föräldrar?

2012-07-27 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback