q/a

Ville bara att alla skulle ha klart för sig att detta är min blogg och kan ni inte leva med konsekvenserna eller er nyfikenhet över hur mycket jag väljer att lägga ut av mitt privatliv i min blogg så är det ert problem och inte mitt. Så då behöver ni inte kommentera och klaga på mina val iheller. Och mitt val av att skriva "M" istället för hans namn är så långt ifrån att jag skäms över honom som man kan komma! Varför skulle jag ens vilja träffa en kille som jag skäms över, varför skulle jag ta med han hem, varför skulle jag gå med honom i stan, i Malmö, varför skulle jag umgås med han och mina vänner.. om jag skämts över honom? Logiskt tänkande här!! Anledningen till att jag inte gör det är för att jag inte själv vill ha för höga förhoppningar och jag vill inte ge er det iheller, typ. Vi har bara träffats i snart två månader, någon gång kommer ni få reda på vem han är (hoppas jag), bara inte idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback