Frågestund - Del 1

Är du kär? Ja, det är jag.
Vem är "M"? Mattias!
Hur träffades ni, du och "M" alltså? Jag såg han första gången på min skola, när han hade "konsert" där (kunde-inte-släppa-blicken-moment).. stalker som jag är så letade jag upp han så att jag sen kunde lägga till han på facebook, vilket jag gjorde. Sen började vi snacka där och bestämde oss sen för att träffas. Vilket ledde till det vi delar just nu. Kärlek.
Är du och "M" tillsammans nu? Ja, det är vi.
Om ni är tillsammans och några av dina kompisar inte gillat det. Vem hade du valt före, honom eller dina vänner? Detta är faktiskt en sjukt svår fråga om man tänker efter, för de flesta hade säkert svaret varit "vänner". Men.. är det verkligen en äkta vän om h*n inte gillar att jag är lycklig med en kille? Svar: Nej! Så jag har faktiskt ingen aning.
Om du måste snacka om killproblem eller sex osv, vem går du till då? Sara, eller mamma. Lutar mer åt Sara med sex osv haha....

heej! Jag undrar om du känner lara ali? Hon går på vannhög. Hej på dig! Känner och känner, jag kan inte säga att jag känner henne men jag vet vem Lara är, men det är inte så att vi snackar osv.
Och om ja går ni i samma klass? Nej det gör vi inte, hon går i blåa medans jag går i röda.
Eftersom du ska börja på gymnasiet, vilken linje ska du välja och vart? Jag är inte helt säker på vilken linje jag ska gå än (jag vet att jag har en vecka på mig att välja nu, no pressure thank u).. Men SSG här i Trelleborg blir det i alla fall.
Är du smart? Haha, alltså jag vet inte hur du kvalificerar hur man är för att vara smart. Men jag är inte korkad, blondin-korkad (no offense), och jag är väl inte värsta matte&no snillet iheller.
Hur många poäng fick du på julavslutningen förra terminen? Är det något jag vill hålla borta ifrån bloggen så är det mina betyg (och skvaller).. eftersom jag vet att de flesta bara jämför mina betyg med deras vilket jag inte gillar. Mina betyg är inte jättebra, men dom är inte dåliga iheller.. jag klagar inte eftersom jag vet att jag kan ha högre om jag bara lagt manken till att plugga.
Var bor du? I Trelleborg.
Hur många syskon har du? skulle uppskattas om du hade svarat på alla mina frågor, tack. Jag har två syskon, en storasyster som blir 18 år om 10 dagar (!!!) och en lillebror som nyss fyllt 6 år gammal (hej sladdis).
Beskriv vilken roll du har i din klass? Varför skrev jag ens detta på min bild... haha vet faktiskt inte. Jag är sekreteraren i klassen.. större roll har jag inte! Är inte den som vill synas och höras hela tiden, men snacka med alla.. det kan jag!
Vem är M? Pil upp till toppen!
Hur är din stil? Vet inte vad jag har för stil. Jag vet hur min egna stil är, men finns nog inget namn på den stilen haha.
Vilken musik? Svårt att säga, kan variera väldigt mycket. Veronica Maggio, You me at six, The fray, Thriving Ivory, escape the fate, secondhand serende, all time low, coldplay, kent, gavin degraw.. lite så kanske.
Hur är du? Kan verkligen inte svara på sånthära själv, så frågade två styckna.. så får ni se hur två olika personer uppfattar mig. Enligt Mattias: Den finaste tjejen jag vet, både på utsidan och insidan. Du är alltid så snäll och glad, och du tänker alltid på andra mer än dig själv! Du är helt grym! Den bästa flickvännen man kan tänka sig. Enligt Sara: Du är omtänksam, du är rolig, du lyssnar på vad man än har att säga, du ger råd angående allt. Du är inte "k bry" vännen utan du ger ditt uttersta för att få de i din omgivning att må bra. Du är sprallig, men ibland en bitterfitta........... (morgonhumör har väl alla)

Hur är din familj? Min familj är bäst, och nej det är inte din också..för det är min, punkt (min släkt också förövrigt.) Vi är den typen av familj som berättar allting för varandra, det är lite så att jag och mamma har samma humor medans pappa och ida har samma humor. Abbe är humorn vi har tillsammans.. nej, skämta.....eller? Ärligt nu: Dom är bäst.
Har du en kille? Pil upp till toppen!
Vill du ha en? Håller mig till den jag har...han duger liksom.
Är du kär? Bajskär.
Är du oskuld? Nej.
Har du kysst en kille? Ja det har jag.

Vad vill du bli sen yrkesmässigt? Vet inte, det lutar åt sjukvården/socionom/psykolog/lärare, (ja jag sa nyss lärare)
Vet du vilket gymnasie du ska gå? Jag ska gå på söderslättsgymnasiet (SSG) här i Trelleborg.
Vet du vilken linje? Nej, det vet jag inte.
Johannas störda frågor:
Vem är bäst att bowla av dig, M , Johnnnnnny & Johännski? Inte du johanna i alla fall.. jag får väl säga Mattias mot min vilja, endast för att jag skulle vara ärlig här....... Sen jag.
Vilka umgås du med i skolan? Beskriv dom. Johanna och Hanna för det mesta, eller nej.. stortsätt hela tiden. Beskriva dom? Hm.. Dom båda två har sjuk humor, vi kan liksom sitta och skratta sen sekunden efter snacka seriöst. Jag trivs så himla bra i deras sällskap.
Vad heter din kille? Mattias, men har även smeknamnen som: Mattan, Mattsi, Tias.
Hur blev ni tillsammans? Johanna du vet redan, orkar inte skriva ner hela historian haha.
När förväntas barn/förlovning/bröllop/begravning? Slow it down girl....
Vad vill du att dina barn ska heta, förutom Dante, Sackarias och Svante? Sakarias faktiskt.. Och jag vill bara ha ett barn som heter Svante om det är tvillingar (Svante och Dante) Flicknamn: Saga, Lilja, Lovisa, Nellie, Agnes, Elsa, Elina, Iris. Pojknamn: Dante, Sakarias, Fabian, Carlos.
Vilket hål föredrar du? Inget av dina honey..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback