I ain't got nothin' but love babe, Eight days a week.

Måndag: skola, hem och ta det lugnt, pojkvän all night long.
Tisdag: Alla hjärtans dag, gissa vem jag ska träffa då? *trumvirvel* ... Mattias!
Onsdag: teater med klassen, sen ner mot stan när mattias slutat så ska vi köpa present till min syster.
Torsdag: stoppdag i skolan (stoppdag= inga vanliga lektioner), hem till sara.. sen fix med tre andra brudar. På kvällen och under natten blir det avicii, taagggaaa!!!!
Fredag: pigg och glad med tre timmars sömn till skolan, för att sen sluta vid tolv. Härligt!
Lördag: ska försöka hinna träffa min påg annars blir det släktkalas för min syster under hela dagen och kvällen!
Söndag: min bigsis blir verkligen stor, (låter som en vuxen nu, "gud vad stor du blivit ida!!!") ..hon blir 18 år. Weho!

Veckan efter denna: SPORTLOV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback